ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Online ügyfélszolgálat

Az online ügyfélszolgálat egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy ügyfeleid számára gyors és hatékony ügyintézést biztosíts az interneten keresztül. Az egyre növekvő digitális világban egy online ügyfélszolgálati lehetőség nélkülözhetetlen, hogy versenyelőnyt szerezz a konkurencia ellen. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy milyen előnyei vannak az online ügyfélszolgálatnak.

Jobb ügyfélélmény

Az online ügyfélszolgálat lehetővé teszi, hogy ügyfeleid számára gyors és hatékony ügyintézést biztosíts. Az ügyfeleid számára könnyebb lesz elérni a vállalatodat, ha az online ügyfélszolgálatot is kínálod. Az ügyfeleid értékelni fogják a gyors és hatékony ügyintézést, ami pozitív hatással lehet az elégedettségükre és hűségükre.

Költségcsökkentés

Az online ügyfélszolgálat lehetővé teszi, hogy csökkentsd a telefonon vagy személyesen történő ügyfélszolgálat költségeit. Az online ügyfélszolgálat lehetővé teszi, hogy kevesebb ügyfélszolgálati munkatársat foglalkoztass, mivel az online ügyfélszolgálati rendszer automatizált és hatékony lehet. Ezáltal csökkentheted a költségeket és nagyobb nyereséget érhetsz el.

Gyorsabb problémamegoldás

Az online ügyfélszolgálat lehetővé teszi, hogy az ügyfelek számára azonnali segítséget biztosíts. Az online ügyfélszolgálati rendszer lehetővé teszi, hogy az ügyfelek azonnali választ kapjanak a kérdéseikre, és problémáikat azonnal megoldhassák. Ezáltal növelheted az elégedettséget és a hűséget az ügyfelek körében.

Jobb kommunikáció

Az online ügyfélszolgálat lehetővé teszi, hogy jobban kommunikálj az ügyfelekkel. Az online ügyfélszolgálati rendszer lehetővé teszi, hogy ügyfeleid könnyedén kommunikálhassanak veled, és azonnal kapjanak választ a kérdéseikre. Ezáltal növelheted az elégedettséget és a hűséget az ügyfelek körében.

IDŐ- ÉS KÖLTSÉGHATÉKONY
MEGOLDÁSOK

SZOLGÁLTATÁSAINK

AUTOMATIZÁLT WEBRENDSZEREKET TERVEZÜNK ÉS FEJLESZTÜNK

Egy automatizált webrendszer előnyei közé tartozik, hogy hétvégén, éjszaka és ünnepnapokon is hibamentesen elvégzi a feladatokat.

HONLAPKÉSZÍTÉS

Bemutatkozó, ajánlatkérő és kapcsolattartást segítő weboldal készítése.
 

 

WEBÁRUHÁZ INDÍTÁS

Egyedi és bérelhető webshop rendszerek, ügyintézéstől a termékfeltöltésen át a kulcsrakész átadásig. 

 

Automatizálási szolgáltatásaink

ÉRTÉKESÍTÉS

Bankkártyás fizetés, automatikus online számlázás.

LOGISZTIKA

Megrendelői adatok átadása futár részére, csomagpont bővítmény, több szállítási mód.

FOGLALÁS

Időpontfoglalás, szállásfoglalás, online regisztráció eseményekre.

AJÁNLATKÉRÉS

Díj- árkalkulátorok, egyszerű és részletes ajánlatkérő, adatok bekérése.

 

ONLINE MARKETING

SEO, hirdetések google és közösségi felületeken, hírlevelek és vásárlás ösztönző megoldások.

TARTALOMKEZELÉS

Szövegírás, termékfeltöltés, reklámanyagok elkészítése és publikálása weboldalon és közösségi felületeken.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Online ügyfélszolgálat, CHATBOT és automatikus email válaszok beállítása.

 

OKOSKERESŐ

Termékek között, webkatalógusban és tartalomban részletes és gyors keresése.

E-MAIL KAMPÁNY

Hírlevelek- és e-mail kampányok tervezése, célcsoport elemzéssel, olvasási és kattintási statisztikával.

TÖBB NYELVŰSÉG

Két- vagy több nyelvű weboldalak készítése automatikus vagy saját fordítással.

ADATELEMZÉS

Adatok begyűjtése, kinyerése és elemzése.

 

Kiegészítő szolgáltatásaink

ÜGYINTÉZÉS

Azonnali domain regisztráció, tárhely bérlés, SSL teljeskörű ügyintézése, nyomtatványok nélkül.

WEBFEJLESZTÉS

Egyedi igényekre szabott alkalmazások fejlesztése és programozása.

NYILATKOZATOK

Kötelező adatvédelmi (GDPR) és Cookie (süti) nyilatkozatok, Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) megírása.

WEBVÉDELEM

Weboldal fertőzések eltávolítása és megelőzése, víruskeresés, adatok visszaállítás.